Kto pyta nie błądzi 🙂

Mamy nadzieję, że uda Ci się znaleźć odpowiedź na Twoje pytanie wśród tych, które już przygotowaliśmy. Jeśli interesuje Cię cena poszczególnych diet, zapraszamy do naszego cennika.

Na liście nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie ?

Jeśli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie na liście najczęściej zadawanych, zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie odpowiemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości.

  • 606 943 293
  • kontakt@hellofit.pl
  • Al. Jerozolimskie 181B
    02-222, Warszawa

Oczywiście, że tak! Wszystkie zamówione dni diety można odwoływać i przekładać do 48h przed planowaną dostawą.

Zmiany najlepiej dokonać w Panelu Klienta. Jeśli złożyłeś zamówienie gościnnie i nie posiadasz Panelu, napisz do nas mail na kontakt@hellofit.pl o treści:

„Chce przełożyć dietę zamówioną na adres …. w dniach od …. do ….”

Nasi dostawcy dowożą dietę w godzinach porannych od 3:00 do 8:00. Niestety trasy codziennie układane są na bieżąco w oparciu o ilość zamówień oraz adresy dostaw, więc nie mamy możliwość zaoferowania dostawy w konkretnym przedziale czasowym.

Można natomiast wybrać godzinę graniczną (np. wyjścia do pracy), do której dieta musi znaleźć się pod drzwiami.

W Łodzi uruchomiliśmy dodatkowo pilotażową usługę dostaw wieczornych w godzinach 18:00 – 23:00 (do wyboru w trakcie składania zamówienia).

Zależnie od odległości i trudności dojazdu nasi dostawcy nie zawsze będą w stanie dostarczyć do Ciebie dietę.

Jest to kwestia indywidualna.

Lecz nie wszystko stracone – zadzwoń do nas na numer 606 943 293 lub wyślij mail na kontakt@hellofit.pl podając dokładny adres wysyłki.

Postaramy się pomóc!

Za każdym razem, dzień przed planowaną dostawą ostatniego pudełka wyślemy do Ciebie maila oraz smsa z przypomnieniem.

Ze względu na produkcje, pierwsze pudełko można zamówić zawsze na dzień pojutrzejszy i tylko na dni robocze.

Koszt wykluczenia to 5 zł/dzień. Dopuszczalne są 2 wykluczenia. Możliwa jest też stała zamian typu posiłku (np. wymiana zupy na koktajl) – koszt takiej zamiany to 10 zł/dzień. Wykluczenia i zamiany należy opłacić oraz dopisać do uwag przy składaniu zamówienia.

Go top